Friday, February 24, 2012

Saya lebih yakin !

Assalamualaikum.....


Saya Lebih Yakin ! aku pon xtau msuk k x tajuk entry nie ngn ape y aku nk cite....bace jela yer...

Akibat diriku rse terlalu terdedah, 

Akibat diriku slalu sgt rse bahang, 

Akibat ingin mgurangkan percentage utk aku dragut, 

maka aku pon bcadang men'tinted' cermin kancil aku. Eceh ! kancil aku ?? xboley blaa...nope ! actly kancil bapak aku..aku xde duet lg nk beli kete sndri wlaupon sbuah kancil ! nmpak sgt xde duet an..haha !



Sebelum ia dikerjakan....org rabun pon boley nmpak dgn jelas keadaan dlm kete...

Ia sedang dikerjakan.....


lagi gambar ia sedang dikerjakan.....

JENG ! JENG ! JENG !
Ia siap dkerjakan....=D


Dgan cermin y sudah di tinted maka kurag lah panas nye ketika waktu pg, dan aku lebih yakin untuk bhnti masa traffic light...kalo sblum nie bile bhnti kat traffic light, org2 sblah tgk kite nmpak sume...nk korek hidung pon kantoi....skrg tidak lagi ! haha...SAYA LEBIH YAKIN ! (masuk x tjuk entry ngn isi entry??) =_=



kredit to : Toleng






*** nasib cermin dpan pon aku x tinted, kalo x mmg accident lah aku kalo bwak mlm2...gelap ! ***

1 comment:

Post a Comment