Monday, February 6, 2012

Kenapa prlu blajar CALCULUS walhal xde kena mgena pon ngn krjaya nnti.

Assalamualaikum....




Kenapa Perlu Belajar Subjek Calculus walhal tak de kena Mengena pon ngn Kerjaya Kita Nanti ?? Tak terpkir k ape gune blajar diffentiate n integrate tu sume ??
 KENAPA ??!!




SEBAB tak nak failed lah dalam exam...untuk dpt kn pointer baek2... <----- Jawapan org malas nk pikir


Nie dye jawapan dri org y bpgalaman bab2 Calculus nie :


SEBAB dengan belajar Calculus, otak kite akan lebih byk berfungsi dan lebih kreatif. Senang cite org y blajar Calculus akan lebih cepat, pantas, dan efisyen dlm mmbuat kerja. So bile time kerja nnti ia dpt mmbantu untuk kite jd seorg pkerja y efisyen srta pantas dlm mlakukan ssuatu tugas. Ia nye krana otak kite dah dilatih dgn bgitu rakus ketika mlakukan latihan Calculus.  <----- Jawapan dri lecturer Calculus aku (ayat diubah bg mmudahkn anda2 utk faham)


So, ape mcm ? Btul k? SERIUSLY, aku rse teori lecturer aku nie betul ! Dengan kekusutan kpale aku blajr function, dffrentiate, intgrate, limit sume tu tlah mnjadi kn aku seorg y pantas dan efisyen dlm melakukan ssuatu atau mmbuat kptusan. SERIUSLY. tak tipu !


TAK PERCAYA ?? cube korg compare kn org y blajar Calculus ngn org y xblajar dri segi pantas n efisyen mereka dlm mlakukan ssuatu n mmbuat kputusan..hehe









***Sem dpan gua bakal belajar Calculus lll ....huuuuuuh~ Calculus ll  pon dah cukup SENANG !....xpe2, aku nk jd seorg pkerja y pantas n efisyen..hehe =D *** 

No comments:

Post a Comment