Thursday, December 16, 2010

orang lidi ll : Ragut.















=D -big smile-  
actly this story tlah dceritakan oleh cg BM aku mse aku drjah 5 xsilap....cg Azmi...da 7 taon tuu but aku still rmmber coz cite nie sgt klakar n mnarik...hehe

if this trick is known by the victim.
-amat bgune..mne la tau si peragut tu mmg bangang giler + skola smpai tadika je + buta emas..then kmgkinan trick nie bjaye n slamt la emas mgsa tsebut...

but....
if this trick is known by the thief.
-huh...mmg xbkesan r trick nie...lg2 kalo si peragut tu jnis y xmudah dtipu + rakus + tamak....mmg kalo cincin  alumnium y slalu jual satu 50sen tu pon dia kebas...


so kalo pembaca2 wanita diragut boley la cube gunekan helah nie...kalo xbjye atleast mncube kan...hehe
btw this trick hnya boley dilakukan kpada emas je okay...kalo handbag y kne ragut jgn lak ckp 
"woi peragut..amek la sume duit2 aku tu...tu sume sbnye kertas y aku wrna kn jd cm duet.."
hah..mmg peragut tu glak je r..haha



**pesanan - kalo nk trick tu pastikan wt btol2...
muke kne srius..bru bjaye..hehe...slmt mncube =D..**

3 comments:

elmiah yusup said...

kah3...
aq test r laen kali...
tq bagi tips ae...

acap said...

el, =)..slmt mncube..haha

Ajie Mohd Tahir said...

hahaha..style ah.aku pon dah trtipu.
bijakkk giler kot.

Post a Comment