Sunday, November 14, 2010

Trip to Bndar Penawar Day 3

Hari ketiga

6.30am : bgun-sbhyg sbuh-tido blek =)

8.00am : bgun balek..then siap2 for da game..


92 Degrees

line-up : naim, bon2, alep, acap

on loan : senam

not in pic : afiq, daren, ivan

coach : imran


        

          vs


95 Paragons




line-up : syahmi, adib, syahir, henry, zaini, acad






Perlawan agk sengit di mna kdua2 pasukan saling bblas srgan...kdua2 pasukan hnya di bezakn dgn 2 atau 3 mata shja spanjg plawann sehingga lah msuk quarter k4..dmana pasukan 92 ktingglan 11 mata. Namun pasukan 92 mgejar shingga beza hnya 3 mata. Nasib tidak myebelahi pasukan 92 kerana masa telah pon tamat dan mata akhir ialah 92degrees 44-47 95paragons. Mungkin kekalahn ini ats sbb2 tntu dgn kkurgan pmain. Namun pasukan 95 telah memberikn tntangn y sgt hebat dan mnunjukan peningkatan y ckup mmbragsagkn. Tahniah 95paragons !!

11.00am : kami meniti tgga k skola mnuju k cafetria sakti. n bnde y ktorg akn brebut sudah smstinye nasi goreng telur goyang !!hehe...naseb byk lagi nasi sbb dak f5 lom rehat. ade taklimat kt dewan. 

dats it...rndu nk mkan bnde nie..hehe...masg2 mkan double..




nasi gorg double RM1.80
telur goyang RM0.50
air RM0.60











"uiishh...ALEP !!..ko dtg btol eyh..sku igtkn aku mimpi kau smlm.." (kata2 y dkluarkn oleh dak2 f5 y dkcau oleh alep smlm)

mase tgh syok2 mkan tbe2 dak2 f5 abes tklimat. rmai gak krumun ktorg..sume tnye pasl futher study nnti..kbnykan tny pasal UTP sbb mggu pas bru dak UTP dtg skola bg ceramah. anwy rsult trial dak2 f5 taon nie gempak gk...aku agk dyeowg akan pecahkn rekod 92degrees..n i hope so...

2.00pm : pas sbhyg ktowg tros bgerak k larkin. naim ngn alep blek  btu phat ari tu gk.pas anta dyeowg aku tros anta imran lak ...then, finally, my journey to bndar pnawr slme 3 ari berkhir stelah aku smpai k rumah !!aku pon ape lg tros kmas brg then msuk bilik, ttup pintu, bukak aircond, "pom" ats tilam...waaahhh seronk nye...owg ckp tido pas asar xbgos..aaahhh aku da ngntuk gile cmpur pnat , peduli ape..aku pon tros tido..huhu

wlau pape pon mmg pjlnan kali nie best giler r walaupon pnat..thankz kepada sume y mnemani aku spnjg perjlnn nie.. 
 --naim-bon2-alep-imran-cake-nasa-rohaizul--


No comments:

Post a Comment