Sunday, August 21, 2011

Korang Pernah x ??

Assalamualaikum....


Korang Pernah x ??


Korang tgh jalan2, contohnye time jalan2 g shopping r..ngn membe2 korang an..tbe2 rse penat sgt.. mmg lenguh giler r kaki sbb jalan jauh..pastu salah sorg membe korang g bli brg kt kedai, korang tgh penat giler nie pun tggu r kt luar, nk ddk xde krusi, so korg pun cangkung je r, membe ko lgi sorg pun cangkung jugak sblah korg...


Tgh sedap merilekskn kaki, suasana pun sunyi sepi, tibe2 membe korg y cangkung sblah korg tu dgn segala hormatnye tanpa memberi amaran KENTUT dgn nada y sgt kuat plus berderet-deret* dlm keadaan mencangkung !! bygkn....naseb xkluar bhaaii...



*berderet-deret = kentut y bersambung-sambung atau tidak berhenti.


Korang Pernah Rse x ??


Pernah ??

And guess wat ...

Aku baru mgalami pengalaman itu !! Smalam ! Petang ! Tempat kejadian dan name Pengkentut di rahsiakan !





Kalo lah korg d tempat aku, Ape y korg akan buat ??







***10 mlm terakhir Ramadhan...Mari sme2 kite mgejar Malam Lailatulqadar..=D ***

2 comments:

ain amira said...

hahaha.. astagfirullahalzim...

kalau aku, tak sempat wat pape kot.. coz aku mesti dah terpengsan dulu dek terhidu gas yg meledak kat seblah.. XD

acap said...

naseb baek gas y nie xbau..kalo bau aku pon dah pgsan kot..haha

Post a Comment