Saturday, August 13, 2011

Hatiku berbunga di Bazar Ramadhan..=)

Assalamualaikum....



Mlas nk cite pnjg...td pegi bazar...pegi ngn adik aku...cm bese r..nk pegi bazar pon nk kene hensem2 au...rmai uuu awek2 kt bazar tu...n actly stiap taon kalo pegi bazar msti trjumpe ngn "dye".. =_='  so ape lg, bfore g bazar tu aku mandi dlu, sabun giler2, shampoo, pkai myak wngi byk2, then bru pegi bazar....LOL




12 ari bpuase, xpenah akku miss pegi bazar..gara2 nk bjumpe dgn "dye"...tp skali pon xjumpe..wthack.=_=
Tapi td !! sedang aku bjalan d bazar tbe2 tnampak seorang budak lelaki n seorg ibu y sedang beli kuih...WHAT ??!!  tu adik n mak "dye" !! waaahh, akhirnyaa...aku pon mgusha sekeliling nye mne tau "dye" ade dkat2 situ...usha punye usha skali xde laaah....dye xcuti la agk nye...haaisshhh...




Dpt tgk adik n mak "dye" pon aku dah bbunga2 beb..waaaahhh...=D




-google-


Okay, tu je bnde aku nk cite..LOL..SELAMAT BERBUKA..=D




"I must do smething before she engaged or married....ACAP'S Principle !! YeaAYhhh !! =D "





*** Jodoh d tgn tuhan, kalo ade jodoh ade laa, kalo xde xde laa..=) ***

No comments:

Post a Comment